lørdag 6. august 2011

Sommerens maleprosjekt og spisestue i ny drakt


Det har vært stille her på bloggen noen uker nå. Jeg har vært tom for ord etter det som skjedde fredag for to uker siden. Det er så ufattelig trist, og jeg tenker sånn på alle som er personlig berørt. Et viktig fokus nå er det som en av jentene fra Utøya introduserte for oss alle: "Hvis én mann kan skape så mye hat, kan man bare forestille seg hvor mye kjærlighet vi kan skape sammen".


Dagens bilder viser spisestuen vår som nå endelig har fått hvitt spisebord. Det har stått på listen i flere år å få malt bordet, og nå var det øverst. Endelig! I tillegg har vi fått oss brisk som jeg har ønsket meg lenge. Selv om den er Nooriamannens arv fra farssiden, er det nok jeg som gleder meg aller mest over den ;-).


Den er veldig fin å se på, og så er det utrolig koselig å tenke på at Nooriamannens forfedre har sovet og sittet på den. I tillegg har den blitt min nye bloggeplass :-).

Ha en fortsatt fin helg :-).

Ingen kommentarer: