fredag 22. juni 2012

Bok om blogging og hagen vår i bok



På tirsdag var jeg på bokbad med Thomas Moens nye bok 123 blogg_. Jørgen Helland fra Halogen, Cecilie Staude fra BI og Martin Bekklund fra FriProgSenteret var invitert til å delta. Jeg fikk en del nyttige impulser om blogging, både på bokbadet og ved å lese boken til Thomas Moen i etterkant. Boken gir en enkel innføring i hva blogging er, ulike typer blogger, gode grunner til å blogge, hva karakteriserer en god blogg og hvordan få mange eller hvertfall de riktige leserne (målgruppen). Cecilie Staude fortalte at hun vil ta inn boken som en del av pensum på sitt BI-studie om sosiale medier, og jeg vil absolutt anbefale å ta en titt på boken for dere som ønsker å lykkes med blogging. Dette gjelder alt fra hobbyblogger til bedriftsblogger. Det beste med slike arrangementer er at man treffer nye mennesker og får nye impulser. Takk til Astrid som dro meg med!


Ellers så er det veldig spennende at jeg og Nooriamannen skal bidra med flere bilder fra noen av våre løsninger i hagen til en helt annen bok. I dag tar Nooriamannen bilder av espalieet som vi har lagd av armeringsjern. Gøy!

2 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Høres ut som en spennende bok om blogging. Takk for tips om den!
Og så morsomt at hagen deres kommer i bokform også :)
Er alltid på jakt etter idéer til hagen!

Thomas Moen sa...

Tusen takk for gode ord om boken min, det varmer! Ha en fin søndagskveld :)