søndag 23. september 2012

Når starten er god er allting godt



En god start på søndagen har blitt viktig for meg. Som regel betyr det en joggetur i skogen og en Qi gong økt. I det siste har jeg stadig oftere også laget meg et glass ferskpresset juice. I dag ble det juice av gulrot, sitron, stangselleri, grønnkål og eple. Deilig smak og deilig start på dagen!


Et lite bloggetips for deg som trenger oppskrifter på god og sunn mat. Jeg er ikke veganer selv, men på denne bloggen finner jeg utrolig mye gode oppskrifter: www.veganeren.com. I dag fyser jeg f.eks. på denne suppen.

Ha en fin søndag!

2 kommentarer:

Bratte Bakka sa...

Høyres godt ut! No veit eg ikkje kva du Q-a der i skogen, men høyrdes friskt ut det og.
og sant ein god start kan vera gull verd!

Klem og god ny veke!

Landcharm sa...

Håper søndagen ble bra, og ønsker deg en fin uke!