søndag 12. januar 2014

Livets lyse sider



Jeg liker å dyrke gode opplevelser, og i går hadde jeg en helt herlig kveld med de beste jentene.


Morsomme, livsglade, rause, kloke, reflekterte, meningsterke, varme og kreative jenter!


Jeg inviterte de i anledning bursdagen min, som hvert år er et fint påskudd til å samle noen av de hyggeliste jentene jeg kjenner (det er ikke plass til alle hyggelige jenter jeg kjenner rundt bordet vårt, så det blir et lite utvalg ;-).


Som en bursdagsgave stilte min kjære opp og bakte utrolig gode italienske pizza. Han jobbet hele dagen og er sliten i ryggen i dag.


Bordet, som mangler glass fordi alle gjestene hadde tatt hvert sitt. Jeg fant forresten serviettene på en reise til Stavanger i går. De hadde teksten "Eat what makes you happy". En filosofi  som passer meg bra :)


Utrolig hyggelig kveld! En del av livets lyse sider!

2 kommentarer:

Interiørnytt Tina sa...

Så koselige bilder!:) Og nydelig ørepynt !

(eddas) sa...

Slike kvelder er gull verdt:)fin ny uke,,,