fredag 27. mars 2009

En lykkelig aften

Foto: Nooria

I går kveld hadde jeg og en liten jentegjeng en lykkelig aften i lysthuset til min venninne som fylte år. Det var så vakkert og stemningsfullt, og ikke minst hyggelig!


Foto: Nooria
Venninnen min hadde tent levende lys i i trappene opp mot lysthuset. Allerede fra klokken fire på ettermiddagen hadde hun begynt å varme opp og legge ut lammeskinn og tepper. Alt var lagt til rette for en skjønn kveld.
Foto: Nooria
Vi spiste ost, kjeks og rødvin. Visste du forresten at brente fiken er utrolig godt sammen med ost og kjeks? Til dessert hadde vi deilig brownies.
Foto: Nooria
Se på den nydelige lykten venninnen min har i lysthuset sitt.
Foto: Nooria
Som du kanskje skjønner ut fra bildene, hadde vi altså en meget lykkelig aften. Uttrykket har jeg forresten stjålet fra disse. Jeg har vært med på julebord med de og en gang, og det var fantastisk!
God helg!

6 kommentarer:

Miss.T sa...

Å det så koselig ut !!! jeg vil også ha et lysthus : )

Nooria sa...

Jeg og!

Jannicke sa...

...jeg stiller meg i køen som nr 3!!!

Idyllisk,
og et perfekt sted å ha fest!

Anette {foreldremanualen} sa...

Vakre bilder!! Så herlig med lysthus! :-D

Hverdagen vår sa...

Å det så koselig ut, lysthuset drømmen ble ikke noe mindre etter disse bildene, kan man si:)
Så snill du var som ga meg ett hint på bloggen min om at du hadde lagt ut bilder:)
Og takk for hilsen

Håper du får en strålende helg-

Klem fra Eli

LIVS LYST sa...

Så mange fine ting! Og spesielt den utrolig søte dukkevognen. Den vil helt sikkert bli nydelig i en isvann-farge!

Hilsen Ljo :O)