tirsdag 12. mai 2009

Slottet ble pyntet til fest, og prinsessen ble feiret i flere dager til ende


Foto: Dan
Nå har husets prinsesse blitt tre år, og i flere dager har hun blitt feiret. Gjester har kommet fra vennekrets, familie og nabohus, ja det må vel være nesten hele kongeriket for en liten prinsesse.

Som jeg skrev om i forrige innlegg, lagde jeg rosa prinsesseslott og rosa muffins. På bildet under kan du se muffinsstativet som jeg fikk låne av denne snille dama her. Tusen takk!
Foto: Nooria
Sånn ved første øyekast ser kanskje rosa kaker veldig fristende ut for en liten prinsesse, men det kan jo bli litt vel mye... rosa...
Foto: Nooriamannen
... kake... og sånn kan det gå ;-).

Foto: Nooriamannen
Vel vel... hun sov ikke i hundre år og er stadig klar til å fortsette å feire livet og våren :D. Det var gøy å realisere den rosa drømmen helt ut, men jeg håper at vi kan begrense det litt i fremtiden. Jeg tror nok ikke det blir flere helrosa prinsessebursdager... for som hun selv sier: "Nå er jeg stor".



5 kommentarer:

Landcharm sa...

Herlig liten fortelling om en flott prinsesse dette. Denne feireingen har nok tatt på...

Akkurat passe Frø sa...

Så herlig - og så heldig jenta di er som får lov til å få ein så rosa drømmebursdag!

Dei er fine når dei er "store" :o)
Eg har ein "stor" prins som har alt av bursdagsplanar klar allerede. Han blir 4 i september...

Anonym sa...

For en prinsessebursdag! Hun må være strålende fornøyd!

Jannicke sa...

Flott innlegg..
Og heldigvis : Rosatiden går over!
J.

Lisas hjem og skatter sa...

åååå, en liten heldig prinsesse :)

så skikkelig gode ut de muffinsene :)

klem/Lisa