lørdag 25. september 2010


Deilig høsthelg og jeg nyter med et smil :-). Det er mange frister og små marginer for tiden, så jeg ligger ikke på latsiden. Midt oppi det hele nyter jeg å få være kreativ innimellom. Nå er hagesesongen over, og fokuset mitt er på kjoler og julemarked.

I tillegg småpusler jeg litt med å ommøblere i stuen. Noe flyttes ut og andre ting inn (eller rundt). For meg er det den industrielle stilen som inspirerer om dagen, så gamle kasser, sink og industrielle lamper er varmt velkommen.

Jeg kjenner at jeg blir glad av å være kreativ, og ikke minst av å se vakre resultater :-).
Ha en fortsatt fin helg!

2 kommentarer:

Mammadamen sa...

Gledermeg til årets lille store julemarked, Nooria! Når så mye vakkert er samlet under et tak blir stemningen god og inspirerende for alle:)

Ønsker deg en god søndag!

Klem Mammadamen

Anonym sa...

Ha en fin søndag Nooria!
Og ja, kreativitet blir man glad av!
klem Laila