lørdag 5. november 2011

En helg for kreativt pyssel


Her i huset har vi akkurat spist en sen frokost og jeg nyter en stor kopp kaffe med kanel (en juletradisjon jeg har med hjemmefra og nå er det jo førjulstid :-). Storesøster har fått på seg prinsessekjolen og lillebror sjørøverhatten.


For meg er det kreative sysler som står på planen for helgen.


Symaskin, saks, heklekrok, Photoshop og strykeark til printeren er redskapene jeg skal bruke.


Resultatet skal jeg vise på bloggen senere. 


Det er bare tre uker igjen til Det lille store julemarked, så jeg kjenner at trykket øker.


Bildene i innlegget er eksempler på produkter de ulike utstillerne kommer til å selge på julemarkedet (De vakre jentene på bildet under er dessverre ikke til salgs, men det er kjolene de har på seg ;-). Vi legger daglig ut nye bilder i den åpne Facebookgruppen vår.


Ha en fin helg!

Ingen kommentarer: