mandag 30. desember 2013

Julen 2013



Denne julen har vært deilig.


Jeg og min lille tribe. I adventstiden prioriterte vi gode opplevelser, og så engasjerte vi oss minimalt i alt det andre. Dersom man legger sammen alle tradisjonene vi er lært opp til å følge av våre mødre (vaske innerst i alle hjørner osv) og alle førjulsaktiviteter skoler, barnehager, idrettsforeninger m.m. vil at vi skal engasjere oss maksimalt i blir det mye. Mye stress og dårlig samvittighet.


Men Luciafeiring i barnehagen er stas! Særlig når det er den aller siste. 


Høytidelig julaften


og late romjulsdager.


Selv har jeg forresten sneket meg til å starte alle dagene med en tur langs kyststien. Noen dager har jeg til og med fått sol i fjeset. Dessverre har det ikke vært mulig å teste ut de nye skøyteskiene jeg fikk til jul, men det håper jeg at jeg får snart. 

Min kjære gleder seg for øvrig til mye friluftsliv i året som kommer. Han fikk nemlig oppfylt ønsket sitt om dunfylt oppblåsbart liggeunderlag.


Hvordan har din jul vært?

Ingen kommentarer: