lørdag 19. november 2011

Stemningsrapport på en lørdag


Deilig lørdag og vi har spist frokost som Nooriamannen har laget (det er gjerne hans jobb). Han ville at jeg skulle dekke fint bord, og det gjorde jeg. Flytter vi litt på perspektivet så det imidlertid sånn ut ;-).


Det blir nok litt sying i dag også. I går var jeg på IKEA for å kjøpe et klesstativ til standen som jeg skal ha på julemarkedet neste helg. Jeg tror jeg gjorde personlig rekord på den handleturen. Jeg har aldri kommet meg gjennom IKEA før på 15 minutter. Likevel var det også et grått lammeskinn, kubbelys, nye glass og et par leselamper til rommet til eldstemann i veska da jeg gikk.


Jeg kan forresten anbefale klesstativet som jeg kjøpte. Det er enkelt, rimelig og ganske fint faktisk. Selv har jeg et sånt stående på soverommet med noen av mine fine kjoler. Her jeg hengt opp noen av kjolene jeg har laget til neste helg.


Jeg er veldig inspirert av naturen denne høsten. Elementer fra naturen og naturens farger. Det blir litt sånn lun, jordnær, rustikk nostalgi fra meg.


Ha en fin lørdag!

PS! Neste helg braker det løs

4 kommentarer:

micano sa...

Skal si du får produsert! :) Så kjekt! Selv satser jeg på en kreativ lørdag så fort alt det som må gjøres er unnagjort. :)
Ha en deilig lørdag!
:) Monica

Anonym sa...

Må sei du e produktiv:) Håper det blir en hyggelig helg på julemarkedet. Skulle gjerne vært der.Ha en fin helg!

Klem fra oss her nord!

Landcharm sa...

Jeg ønsker deg all lykke til med julemessa. Tviler på om jeg greier å få det med meg i år, men jeg har notert det.

Den gode feen sa...

Hei skjønne du. Så utruleg trist å høyre at du også treng bruke hue om dagen!!! Varme tankar sendast din veg, god klem frå Linda