søndag 7. mars 2010

Hope

Foto: Nooriamannen

Nok en fantasastisk dag er på gang. Solen stråler og snøen gnistrer. Dessverre får vi ikke benyttet den til å gå på ski, men jeg er så glad likevel for at sånne dager som dette har kommet. De gir virkelig håp om at vi går mot gode tider. Før jeg og resten av gjengen drar ut på dagens planlagte arrangementer, ville jeg bare innom og fortelle deg at det betyr så enormt mye at du leser bloggen min. Det gir meg energi, glede, spenning og mer kreativitet. Ikke minst er det hyggelig å få kommentarer.

Jeg håper du får en fin dag!

Another wonderful sunny day. It is so god to see the sun again. It gives me hope for å wonderful springtime and coming summer. It means a lot to me that you read my blog... inspiration, energy and creativity! I wish you a wonderful day!

14 kommentarer:

Hulda sa...

Så stilig det var å henge bokstavene opp innimellom bilder. Virkelig en fin collage.

ANETTESHUS.COM sa...

Så fint bilde!! Dekorativt og flott med bokstaver på veggen:)

Ha en strålende søndag!

Klem klem
Anette:)

Guttemamma sa...

Nydelig bilde!! Jeg har sendt mann og eldstesønn ut til deg i dag, de skal gå "Nesodden på langs"...
GOd søndag!
klem

Jannicke sa...

Dette var fint!! Hope er viktig...

Klem til deg og god søndag!

Lilliannes verden sa...

Så utruleg stilig det var med bokstavane som hang litt opp og ned :)

Hverdagen vår sa...

Så artig å henge opp bokstavene på den måten:)
Håper dere får en fin søndag vi er i valpemodus og bare koser oss-
Klem fra Eli

FlorasFrue sa...

Takk for kommentar inne hos meg - sånn at jeg fant deg :) For en flott blogg og så mange nydelige ting du lager!! Her kommer jeg igjen :)
Ha en fortsatt fin søndag
Kjersti

Stine sa...

Det er så stilig med tall og bokstaver i innredningen! Er dine fra Jeanne d'arc?

Ha en finfin søndag =)

Klemmer fra Stine

MissMette sa...

Kjempestilige bokstaver og en artig idee.... Ja, det er en deilig tid vi går i møte nå :) Ønsker deg en fortsatt strålende kveld. Klem fra Mette

Dorothea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nooria sa...

Tusen takk for koselige kommentarer. Det betyr masse for meg :-).

Stine: Jeg er faktisk usikker, men jeg skal forsøke å finne det ut.

Anonym sa...

Nydelig det lysblå bilde - og veldig dekorativt med boksatver innimellom:-)
Ha en fin ukestart:-)
Klem,Hege.

Berthas Oldebarn sa...

Hope, må vi aldri miste! Kjempe søt blogg du har!
Klem Hege

Dans på roser... sa...

Nydelig. Ser på de skjønne stoffene i det forrige innlegget ditt. Utrolig fine! =)

Ha en herlig ny uke!

Klem Kathrin.