tirsdag 14. juli 2009

Utfordring og award

Jeg har stjålet meg en bitteliten lomme av blogging på morningen i dag, før jeg skal på bytur med to av mine små søte :-). Margrethe har gitt meg en utfordring som jeg har svart på basert på dagen i går.

Fire ting jeg har gjort i dag:

Malt et skatoll, et bord, et skap og to hyller
Grillet marsmallows
Dyppet tærne i sjøen
Sydd på en kjole

Fire ting på min "to do"-liste:

Rydde mine ferdigmalte møbler ut av garasjen
Male gjestetoalettet
Male flere rom i overetasjen
Rydde og organisere i den ”nye” garasjen vår

Fire "guilty pleasures":

Skravling ;-)
Sjokolade ;-)
Shopping ;-)
Surfing ;-)

Fire tilfeldige og rare fakta om meg:

Jeg har mistet min opprinnelige dialekt
Jeg elsker å sove (men gjør det alt for lite nå med tre små barn!)
Jeg er en romantiker
Jeg er rett og slett ganske rar ;-)     

Jeg har fått to awarder som jeg satte veldig stor pris på. Den ene fikk jeg fra min kjære venninne Nanni.

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye.
Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

Tusen tusen takk Nanni! Jeg gir den tilbake til Nanni, men også til Hulda, Dreamgirl og Maliva.

Så har jeg vært så heldig å få en award fra Perler på en snor. Kjempekoselig!

Den vil jeg gi til alle på blogglisten min :-).

Ønsker deg en strålende dag!

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Grattis med award!

Morsomt å lese svarene på utfordringen, ble litt mere "kjent" med deg :)

Sommerhilsen

LIVS LYST sa...

Grattis grattis med gode awarder!

Hilsen Liv

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med to flotte awarder! Og så artig å lese svarene dine :)

Ha en fin dag på bytur med dine søte små! Hilsen Margrethe

Kreative drømmer.. sa...

Gratulerer med award. Har ikke vært inne hos deg før. Så koselig du hadde det:) Ha en fortsatt fin kveld!