søndag 15. april 2012

Flere bilder fra fotoseanse med Tulip & Tatamo



Denne helgen har hagen stått i fokus. Det er det vel ingen tvil om for de som har lest gårdagens innlegg. Jeg har også fått tatt meg tid til en liten tur innom hagemessen på Lillestrøm. Der fikk jeg slått av en hyggelig prat med flere hagebloggere, bl.a Anne på Moseplassen, Anne Kari på Hagebo og Linda fra Lindas hagedrømmer. Jeg fikk også en hyggelig prat og nyttige tips hos Norsk Roseforening og ikke minst kjøpt meg noen Storknebb (Geranium phaeum) fra standen til Hagegal.no.



I dag har jeg lyst til å vise dere noen flere bilder fra fotoseansen med Tulip & Tatamo.


Aller mest fornøyd er jeg med at vi klarte å skape vårstemning på en dag hvor det faktisk sluddet.


Min kjære ordnet riktig lys, mens de herlige modellene stod for den humørfylte stemningen.


Ha en fortsatt deilig søndag!

4 kommentarer:

Bluggi buggi blogg sa...

Nydelige bilder. Ser ikke ut som det er kaldt, de fryser jo ikke :)
Fin søndag til deg
Trude :)

Zopp Design sa...

Så koselig bilder. Er skikkelig vår her. Man kan lure litt med kamera og det er jo litt godt det også. :)

Landcharm sa...

Stilige bilder! Håper du får en fin våruke!

Anne Kari sa...

Så flotte bilder, og så fine kjoler! Jeg skal jammen prøve å komme meg til den lille store julemessa i år! Takk for koselig prat på messa. Anne Kari