tirsdag 24. juli 2012

Siste løpetur rundt vinåkeren og livsstil på ferie



Nå har jeg løpt siste tur rundt vinåkeren og vi er på vei hjemover. Provence har vært en nytelse, og det blir definitivt ikke siste gang for oss! Vi har hatt sol og varme hele oppholdet, og vi har sett og opplevd mye vakkert! 


Det har også vært godt at jeg har kunnet holde på gode treningsrutiner og mitt nye kosthold. Både her i Frankrike, og i Tyskland (som vi også tilbragte noen dager) er det rikt utvalg på sunn, næringsrik og økologisk mat i butikkhyllene. Det er helt utrolig deilig å kunne å få et rikt utvalg av skinke, brød, salat, spirer, tomat, nøtter, juice, linsesalat mm, som faktisk er økologisk. 

Vi blogges!

5 kommentarer:

Brocante sa...

Herlig! Tror jeg pakker og reiser med en gang jeg....

Anonym sa...

Herlig å se hvor sprek du er:)

God tur hjemmover!

Hilsen fra oss på hytta!

Bratte Bakka sa...

Å herregud for einvakker plass å jogge! :D
Nydeleg blogg du har,t ek deg med i bloggrollen min ;D

Klem!

Provence sa...

Herlige bilder. En joggetur på vinåkeren er ikke å forakte.

Nooria sa...

Ja, jeg anbefaler Provence til alle Brocante!

En joggetur rundt vinåkeren er Mindfullness på sitt beste.