søndag 15. januar 2012

En god start!




I dag har vi startet dagen med en deilig smoothie - nytelse og helse på en gang! 

Helsebringende kosthold må nok sies å være en av mine interessert, og jeg har tenkt litt i det siste på om jeg skal begynne å skrive litt om det på bloggen. Noen som trenger slik inspirasjon?

Denne smoothien er lagd av frosne blåbær, bjørnebær og bringebær, egg, sunn olje som er rik på omega 3 og banan. Ofte har jeg litt sunne frø og nøtter i også. Den smaker nydelig og er rik på vitaminer, mineraler, antioksidanter og omega 3. Siden det er egg i den har den også en god balanse mellom karbohydrater og proteiner. Man kan til og med lure litt grønne grønnsaker i smoothien til små munner som ikke spiser slikt frivillig.

I dag er det skøytedag. Men først skal vi ta passbilder av barna til nye pass. Vi trenger litt sol og sommer nå.

Fiin søndag!
PS! På bildet nedenfor ser du min nye Lenovo Thinkpad X121E. Den har god kapasitet og masse deilig programvare for bildebehandling :-). Tusen takk til Nooriamannen!



2 kommentarer:

shabby chic og lavendel sa...

Et stooort ja fra meg. Vil veldig gjerne få oppskrifter og ideer til sunne og gode smoothies :O)
Klem

Landcharm sa...

Ha en fin skjøytesøndag!