lørdag 2. november 2013

Blomster fra hagen og ny dessert



I dag plukket jeg blomster fra hagen til middagsbordet. Vi hadde gjester på pizza, og da synes jeg det er koselig med blomster. Tenk det, 2. november og blomster fra hagen! Høst asters, Violer og Storkenebb.

Min kjære lagde fantastisk god italiensk pizza. All ære til han for den, men jeg rakk ikke å ta bilder (for opptatt med å nyte den ;). Desserten deriomot, den måtte jeg forevige. En slags smoothie som jeg laget i blenderen av mango, bringebær, banan, vaniljepulver, litt vann og rå eggeplomme. Så strødde jeg på hampfrø og mørk sjokolade som jeg hakket opp. Dette er veldig godt og noe man kan spise med udeelt glede, ettersom den er proppfull av næringsstoffer som kroppen har godt av. Ja, og så tar den maks fem minutter å lage.


Ingen kommentarer: