lørdag 24. oktober 2009

Jeg gleder meg!

Foto: Tone

Endelig er det helg igjen og jeg skal kose meg :-). For første helg på lenge har jeg ingen plikter. Jeg skal ikke bake, ikke jobbe, ikke arrangere bursdag for 20 6-åringer. Jeg skal rett og slett bare være Nooria, mamma, kjæreste og venninne. 

Foto: Lisbeth og Kristian

I kveld er jeg invitert til en venninne, og vi skal kose oss med god mat, et glass vin og kreativ produksjon. To av oss kommer nok til å holde på med ting vi skal ha klart til julemarkedet.

Foto: Josefine

Bildene her er eksempler på produkter vi skal selge på julemarkedet. Det blir ting å få kjøpt som er heklet, strikket, tovet og sydd. Vi kommer til å ha keramikk, vesker, klær, julepynt, smykker, bilder, delikatesser og kalendere.

Foto: Tone

Julemarkedet skal være på Østre Skoklefald gård på Nesodden, 28. og 29. november, og vi er 12 utstillere. Nettsiden er snart klar, og da skal jeg legge ut link på bloggen.

8 kommentarer:

Landcharm sa...

Nyt helgen, så gleder jeg meg til julemarked..

Jannicke sa...

..så godt du har en deilig fri-helg foran deg! Kanskje du da får ladet batteriene dine.. "godt" å høre at det ikke er bare meg som sliter med å ha nok energi i hverdagen.. Vi får håpe på bedre dager for oss begge utover høsten! Nå er det jo snart julestri... og da MÅ vi, uansett ork eller ikke...

:o)ønsker deg en fin helg!

Klem J.

Margrethes hus og hage sa...

Det høres deilig ut! Kos deg videre i helgen. Hilsen Margrethe

Drømmen om en eplehage sa...

Koselig med litt kreativ mingling!

Gleder meg til å se nettsiden :)

Ha en skjønn søndag!
♥ fra Tove

AstridVU sa...

Men, men... Har vi barn på samme skole, er det slik å forstå? Dette må da virkelig etterforskes til det fulle :) Og for en fin blogg! Her ser jeg at jeg finner mye inspirasjon til ulike prosjekter frem mot jul - gleder meg til å lese mer! Og gleder meg VELDIG til julemarkedet på gården i slutten av november, så utrolig morsomt!

AstridVU sa...

Pssst - apropos det du skrev inne hos meg; Jeg kom over følgende tilbud, kanskje det kan være av interesse for deg? http://www.linkedin.com/e/avn/78915167/1816238/EML_anet_nws_title-cThOon0JumNFomgJt7dBpSBA/

-Kamilla- sa...

Ramlet tilfeldigvis innom her hos deg, tror ikke jeg har vært her før... Koselig blogg du har, og så mange nydelige ting som du lager! Takk for titten! *Klem*
-Kamilla-

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Jeg gleder meg masse til å følge med på prosjektet deres. Julemarked er vel det rette ordet på vårt prosjekt også. Holder på å utarbeide plakater osv.
Gleder meg masse til å komme skikkelig i gang med pynting og stæsjing av Løå. Det er liksom da det går opp for oss at nå er vi i gang.

Hvordan gjør dere med penger og betaling på julemarkedet.
Skriver dere ned hva som blir kjøpt å deler pengene etterpå eller Tar hver og en betaling for det de selger?
Vi diskuterer dette og prøver å finne den enkleste måten. Det er ikke lett det der. he he

Ønsker deg en super og kreativ dag.

Klem fra Elin:)