lørdag 31. oktober 2009

Deilig kreativ helg

I dag har vi hatt en lat start på dagen. Vi har spist deilig frokost og nå har jeg tatt frem heklingen min. Egentlig er jeg en utålmodig sjel, som må ha rask fremdrift og stadig variasjon. Hekling har det siste året vist seg å være deilig terapi for meg, og jeg kan gjerne hekle den samme hvite veska gang etter gang. 

Jeg satser på en rolig helg med familien, god mat og kreative sysler. Kanskje rekker jeg også å få hengt opp disse metallskiltene som jeg har kjøpt på Rosenlund atelier. Jeg liker virkelig sånne metallskilt.

Alle foto i innlegget: Nooria

Med visdomsordet på det siste skiltet, ønsker jeg alle dere som leser bloggen min en deilig helg! 

4 kommentarer:

Vår lille hage sa...

Deilig med en helg uten å måtte gjøre så mye ! Det presset kommer tidsnok i ukene fremover mot jul.

Magdalena sa...

SÅ DEILIG Å HA EN ROLIG HELG!!
SÅ HERLIGT BILDE , MED HEKLETØYET PÅ BORDET...
JA SKILT ER ET MUST .. .FINT OGSÅ!

KLEM, MAGNY***

Jannicke sa...

Nydelig det første bildet var :o)
Ønsker deg en flott helg tilbake!
Klem J.

Unknown sa...

Høres ut som en heeeerlig helg!
Kos deg!
Klemmer :)