mandag 15. august 2011

minJosefine - nytt interiørkonsept med nordisk design


Foto: Nooriamannen

Jeg er veldig stolt over å presentere det nye interiørkonseptet som min gode venninne Josefine Rausand etablerer i disse dager. På Gave og interiørmessen på Lillestrøm neste uke vil minJosefine bl.a presentere sine lykter og vaser, hånd-heklede tepper, spisebrikker, gryteunderlag og tørkepapirholder.

Foto: minJosefine
Det er noe ujålete og ekte med minJosefine. I en tid hvor jeg søker trygghet, gode stunder og estetikk i en ellers røff verden, får jeg den den rette stemningen av dette.

Flere enn meg som liker det?

PS! Om du skal på messen finner du minJosefinepå stand  C04-40.

4 kommentarer:

Magdalena sa...

spennende , lunt og dekorativt!
fikk messekatalogen i posten her om dagen...
klem,magny

HomeInTheCountrySide sa...

Så fine : ) Liker hekle-ting!

Landcharm sa...

Hei! Nå har jeg gått igjennom de flotte sommerinnleggene dine, og sett mange stemningsfulle og fine bilder. Skal kikke etter henne på messen til neste uke. Ønsker deg en fin uke.

Grip dagen sa...

Riktig flotte ting!
Jeg hekler mye og likte dette svært godt!
Det passer godt til høsten med det tykke garnet. Det ser lunt og cosy ut.
Så til ditt spørsmål. Jeg lar alt henge ute - alltid.
Lampen blir selfølgelig full av vann når det regner. Men det er jo bare å helle ut når jeg tenner lyset.
Om noe ruster eller blåser bort så er det ingen krise. Jeg har jo alltid kø inni hodet med nye prosjekter...
Ha en fin-fin dag.
Klem Marit