torsdag 12. april 2012

Helsebringende og smakfull te




Etter en lang dag med jobb og familielogistikk har jeg landet i godstolen med en kopp te. Du har sikkert hørt om Pukka, og det hadde jeg også, men jeg er veldig takknemlig til denne herlige damen som introduserte teen "real life" i fjor sommer da hun ga meg flere sorter i gave. Etter det har jeg vært avhengig. Siden jeg har sluttet å spise søtsaker, er det deilig å ha noe annet å kose seg med, og denne teen har nærmest erstattet godis for meg. Til og med kaffe latten har blitt mindre viktig. Jeg må hver dag ha minst to kopper grønn te (de har flere varianter) som blant annet gir meg masse antioksidanter og helst også en kopp med ingefær og gurkemeie som begge er krydder med store helsegevinster (betennelsesdempende og har mye antioksidanter). Alle teene til Pukka inneholder krydder/urter som skal ha helsebringende effekter.

PS! Dette kan nok ligne veldig på reklame, men jeg deler rett og slett bare min begeistring.


1 kommentar:

salige lavendel sa...

Jeg deler din begeistring der, har smakt mange av Pukka teene og liker de fleste av dem veldig godt. Og så er det jo friske og fine pakker også da, det er et ekstra pluss =)