tirsdag 21. august 2012

Livsstil og bokanbefaling



I dag har vi hatt fest på terrassen vår. Minstemann fyller fire og det måtte feires. 


Dette har i grunnen vært en god dag. Jeg har hatt fri og kunne derfor forberede feiringen. Først tuslet jeg gjennom skogen sammen med barna mine til barnehage og skole, før jeg tok en joggetur i lysløypa og til slutt rundet av med å trene Qi gong i hagen. Etter det var stressnakken som jeg våknet med mye bedre, og velværefølelsen bredte seg i kroppen. 


I en samtale med en venninne i dag kom jeg på at jeg må dele en bokanbefaling. I dette innlegget skrev jeg om det å finne motivasjon til å endre livsstil. Min motivasjon var i boks etter at jeg hadde lest boken "Munken som solgte sin Ferrari", av Robin S. Sharma. 


Kanskje den er noe for deg også?

2 kommentarer:

mimmi-leone sa...

Tusen takk for bokanbefaling, jeg er alltid på jakt etter bøker verdt å lese.

Hørtes ut som om du hadde hatt en flott dag, og gratulerer med bursdagsbarnet!

En fortsatt fin uke til deg!

Lottemora sa...

Takk for tips. Holder på å legge om livvstilen jeg nå :-)

Ha en finfin dag, klem fra Lottemora