torsdag 30. august 2012

Hva inspirerer deg?

 

I går var det to stykker som fortalte meg på Facebook at bloggen min betyr mye for dem. Sånt er veldig hyggelig å høre, og jeg ble nesten litt overrasket. Det finnes mange fantastiske blogger, og veldig mange har imponerende mange lesere. Jeg vet jo selv at man kan følge en blogg og hente mye inspirasjon, uten at man nødvendigvis gir så mye tilbakemelding på det.


Men nå fikk jeg faktisk lyst til å spørre dere som følger bloggen min. Hva liker du å lese om her inne? Er det spesielle temaer som inspirerer deg? Jeg lurer også på om det er noe du vil at jeg skal skrive mer om?


Oppdatering: Jeg har fått tilbakemelding på epost om at det var helt umulig å legge igjen kommentarer på innlegget på grunn av håpløs ordbekreftelse. Jeg har nå fjernet innstillingen om ordbekreftelse, så nå håper jeg det skal gå mye lettere.

2 kommentarer:

AstridVU sa...

Du inspirerer, kjære du - og det er noe av det jeg kanskje liker aller best med bloggen din. Jeg vet aldri helt hva som kommer. Enten det er hage, lure tanker, interiør, vakre bilder eller fin tekst - så vet jeg at jeg får meg et lite friminutt i hverdagen min, når jeg leser inne hos deg.

God søndagskveld til deg og dine fine!

Nooria sa...

Denne kjempehyggelige kommentaren fikk jeg på epost fra Jane:

Har jeg bestemt meg så gir jeg meg ikke kan det se ut til... Må vel bety at bloggen din er inspirerende. Den er umulig å få lagt inn kommentar på da det forvridde ordet er umulig få riktig. Så her kommer min kommentar.


Veldig fornøyd når jeg ser det er nytt innlegg på bloggen din. Jeg liker hjemmet ditt hjemmet ditt veldig godt og mer bilder av hus og hage hadde vært helt topp. JEg prøver nesten å kikke videre utafor bildene ;-) Men bilder av livsstilsendringen din og sosiale happeninger med menneskene bak bloggen er også fin lesing. Jane

Og noen robot er jeg ikke, men likevel er det nå 5. eller 6. forsøk på å få lagt inn en kommentar... Det er ikke stas. Og nå snart 10. forsøk...


Jeg gleder meg over Janes hyggelige kommentar, og så har jeg fjernet kravet om ordbekreftelse fra bloggen min.