mandag 20. august 2012

Mitt hjemmekontor



I min forestilling om en spiseplass, har det alltid vært en god gammeldags slagbenk ved enden. I fjor sommer ble drømmen realisert, da svigermor lot oss få den gamle slagbenken som i mange generasjoner har stått i familiens lille røde stue i Krokskogen (brukt som hytte av de siste generasjonene). Mannen min pleide faktisk å sove på den som liten.


Nå sitter jeg her, ikke bare ved hvert måltid, men også når jeg jobber. Denne lune gode kroken er altså mitt hjemmekontor. Jeg tror at slagbenken er fra 1800-tallet. Bordet, som er tre meter langt er fra IKEA. Det samme gjelder min nye deilige lammeskinnspute. De andre putene er fra Tine K og Himla. Lyktene foran er fra minJosefine og rosene er fra hagen min (Louise Odier, Mary Rose og Heritage).


Her får jeg inspirasjon!

3 kommentarer:

Fine Friminutt sa...

Hjemmekontoret ditt ser helt perfekt ut:-)

Karen sa...

Slagbenker er fantastiske... Har en liten en jeg også. Kaller den for en jukseslagbenk, for den er ikke akkurat slik de "skal" være...
Din derimot, ser robust og perfekt ut :)

Laila sa...

Her sitter jeg i min slagbenk og skriver en kommentat til deg. Her har jeg to sovende hunder ved siden av meg, lys og blomster på bordet, strikketøy og papirer innen rekkevidde.Helt perfekt.
Ha en riktig fin dag, klem Laila