mandag 8. april 2013

Fronter mat og helse i dagens VG



Som jeg nevnte i går hadde vi besøk av VG en ettermiddag forrige uke. Journalisten troppet opp på døra akkurat i det vi skulle spise. Ja vi vi hadde gjort en avtale på forhånd altså. Sammenhengen mellom mat og helse er et tema som engasjerer meg, og da var det veldig hyggelig å stille opp.


Et par små detaljer i artikkelen kunne vært formulert annerledes, men jeg regner med at disse detaljene uansett ikke betyr noe for noen. Vi blogges!

2 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Så koselig blogg du har!
Her likte jeg meg godt!
Og jeg må jo ønske deg en NydeligFlott uke når jeg først tittet innom :-)
Klem fra Julie

Hos Jorunn sa...

Dette var morsomt! Jeg leste om deg i VG tidligere idag og nå var jeg innom NIB og klikket meg inn hit via bloggrollen deres. Jeg ble veldig imponert av hvor flink du er til ha et sunt levesett. En slik saftsentrifuge skal jeg kjøpe for vi har lenge tenkt på å lage juice av grønnsaker. Lager fruktdrikker i en vanlig blender, men den er ikke kraftig nok for grønnsaker. Ble enda mer inspirert da jeg leste om deg.

Ha en flott dag, klem fra Jorunn