lørdag 27. april 2013

Tilbake fra Antalya



Nå er det en stund siden jeg har oppdatert bloggen, og du lurer kanskje på om jeg har forsvunnet i tåka. Det har jeg ikke. Jeg har hatt en fantastisk flott og livgivende uke. I Tyrkia. På treningscamp. Nærmere bestemt bladet KKs treningscamp. Vi var 60 damer som møtte spente opp på Oslo S og Gardermoen forrige lørdag. I dag var vi 60 damer, fulle av positiv energi men litt trist fordi vår felles reise har tatt slutt. En geografisk reise, en livsreise, en reise for kropp og sjel.


Treningsprogrammet på campen var veldig variert, og vi kunne velge det opplegget som passet oss best. Selv startet jeg hver dag med en yogaøkt på piren kl syv (i likhet med mange av de andre).


Deretter gikk det slag i slag med løping, dansing, sirkeltrening, bootcamp og sykling. Bildet under knipset jeg med telefonen på en løpeøkt.


Her et lite blinkskudd fra en danseøkt. Som du ser var det alle typer damer. Vi koste oss alle sammen!


I tillegg til trening, avslapping på bassengkanten, god og sunn mat og masse sosialt fellesskap, satte jeg også stor pris på "dagens faglige" med coatch Christine Otterstad (om å snu tankegangen - positiv tenkning), Liv Grete Skjelbreid Poiree (om å nå mål), Jørgen Norheim (kosthold) og Marianne Bergersen (kondistrening). Dette hadde jeg godt av!


Om du synes dette høres bra ut, kan jeg røpe av KK planlegger en lignende tur neste år.

Vi blogges!

Ingen kommentarer: