mandag 24. juni 2013

Ferie i Italia



Dagens blogginnlegg kommer fra Marche-regionen i Italia. Vi bor på et vidunderlig vakkert sted. Bildene taler for seg.

Etter en hektisk vår vil jeg ha en Mindfullnessferie her på landet i Italia. Min kjære og mine tre små synes også stedet er vidunderlig.


Planene for ferien er en løpetur hver morgen (forhåpentligvis løper jeg meg ikke bort til tross for dårlig retningssans), styrketrening og yoga ved bassenget mens ungene bader, deilig italiensk mat (noe av det tilberedt av min kjære), oppdagelsesturer i området og mange late timer i hengekøya eller i en solseng. Jeg skal oppdatere med bilder underveis.

I mellomtiden finner du meg her.


Blogges!

1 kommentar:

Anne C sa...

Det er ikke lenge til vi drar til Italia og Frankrike, jeg gleder meg som en gal.

Kos deg videre.