lørdag 30. oktober 2010

Det lille store julemarked


På mandag er vi inne i november, og Det lille store julemarked nærmer seg. Vi er alle veldig spente, samtidig som nok de fleste av oss jobber på spreng for å bli ferdig med det vi ønsker å ha med på julemarkedet.

Vi arrangerte julemarkedet for første gang i fjor, og det ga virkelig mersmak. Allerede da vi åpnet dørene lørdag formiddag strømmet det inn folk, og det ble kjempegod stemning. Veldig mange gikk ut dørene med våre selvlagde vesker, pulsvanter, gamasjer, bilder, kjoler, konfekt, keramikk og interiørdetaljer mm :-).

Det var en fantastisk opplevelse etter at spenningen hadde bygd seg opp hele høsten.

Om fire uker braker det altså løs igjen, i år med enda flere kreative utstiller og en etasje til. I dagens innlegg har jeg tatt med bilder av noe av det vi kommer til å ha i år.
Katarinas heklede hals 

 Tones hettegensre til gutter

Mine barnekjoler 

Elins  møbler og andre interiørdetaljer

 Ragnhilds varmeputer i Marimekkostoff

 Anne og Ingunns vesker, pulsvanter og forkle


Meretes pulsvanter

 Finns fotografier

Tones vesker

 Josefines lyslykter

Cecilies bilder 

Mine kjoler til store og små jenter 

 Kari-Anns silketovede klær

Og Olgas deilige kaffe og kaker i kafeen hvor man kan slå seg ned å slappe av med gode venner.
God helg! :-)

PS! Julemarkedet er på Nesodden. Sjekk her for mer info om tid og sted.

10 kommentarer:

Hege sa...

Skulle så gjerne ha vært der!
Kos deg masse - kjolene dine går nok unna:-)
Klem, Hege.

micano sa...

Så koselig det så ut! Og så mange fine ting! Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg ha virkelig ha tatt turen innom!! :-) Lykke til med forberedelsene og salget!

Guttemamma sa...

Regn med meg!!
klem♥

Nooria sa...

Guttemamma: Da vil jeg gjerne hilse på deg! :-)

AstridVU sa...

Dette er et arrangement som det er soleklart at jeg skal være med på! Gleder meg så det kiler i magen - og aner at jeg skal få unna resten av julegavene mine denne helgen!

Haust sa...

Så mykje fint!!! Der skulle eg gjerne ha vore!

Ha ein fin laurdag! :)

Allis i Eventyrland sa...

Så mye fint!! :)

Fru Fjeldhammer sa...

Dette ser virkelig koselig ut... Mye flott dere lager alle sammen!

Tusen takk for søte ord hos meg.
Jeg har malt på laminat.. det er veldig stilig, men det skal dessverre ikke mye til før det blir riper.. så ser for meg sommern 2011 med en malekost i hånden igjen..*S*

Kos deg videre..
klem

Landcharm sa...

Datoen er notert, og jeg skal gjøre hva jeg kan for å ta en tur. Jeg syntes dere hadde fått til en fin stemning og mye fint å by på i fjor. Lykke til!

HAPPY HOME WALL sa...

Hei på deg!
Vil bare bruke anledningen til å skryte av deg, Kari-Ann og Tone som gjør en fantastisk jobb med å dra dette julemarkedet igang.

Også er det så utrolig mange flinke som skal være med - Gleder meg til å se og være en del av det :)

Hilsen
Jannicke