fredag 28. juni 2013

Marche - Italia



Buon giorno. Her er en stemningsrapport fra Marche i Italia. 


Været er litt varierende, men dette stedet er perfekt for å bare være. Jeg har tidligere lest at det tar opp til to uker å komme i avslappet feriemodus, og jeg kjenner at det tar litt tid å lande.


På bildet under ser du landsbyen som er nærmest stedet vi bor. Slike ser vi mange av her.


I går ettermiddag var det overskyet, og vi testet badminton.


Det ga mersmak hos disse jentene.



Marche-regionen har mange slike villaer som dette, og jeg kan anbefale denne måten å feriere på dersom du ønsker en rolig ferie i vakre og autentiske omgivelser, uten påtrengende overfladisk turisme (plastikk-turisme som jeg pleier å kalle det). Jeg lover å fortelle mer om våre opplevelser her i senere innlegg. Kanskje du har noen tips til ting vi bør oppleve/gjøre/spise her?



A presto!

Ingen kommentarer: