fredag 13. mars 2009

God helg!

Foto: Nooriamannen

Jeg er ganske fornøyd med meg selv i dag, ettersom jeg har sydd ferdig en damekjole i et design og stoff jeg ikke har sydd før… og det er jo en god følelse å starte helgen med :). Dessuten så har jeg fått en pakke med stoff i posten i dag.

Foto: Nooriamannen

Det kommer til å gå i hundre her med tre små barn, såing, fotografering (Nooriamannen er skikkelig i siget med fotografering om dagen), barnebursdag med mer.

Foto: Nooriamannen
Jeg håper du får kost deg, f.eks. med god mat.

Foto: Nooriamannen
En venninne ville ha meg med på loppemarked i morgen, men enda såå lyst jeg har til å starte loppissesongen, må jeg desseverre stå i mot fristelsen denne gangen. Men bare vent!
Jeg avslutter med et bilde som bl.a viser kjelen jeg sikret meg på et av fjorårets siste loppemarked, etter at jeg egentlig hadde bestemt meg for å gå hjem. Den er så fin, og jeg kunne ikke gå fra den :-).
Foto: Nooriamannen

6 kommentarer:

Jannicke sa...

Så proffe bilder,
spesielt det bildet hvor du dekorerer maten på tallerken!
Kunne vært hentet ut av en matbok!
Flink mann du har!
Nyt helgen!

Frk Mille sa...

Så flotte bilder mannen tar. Han kan kunsten med linsa, haha :)
Du må vise kjolen du har sydd, spent på den jeg....

God helg

Emmas Verden sa...

Høres ut som du har nok å gjøre ja ;) Du må vise oss den fine kjolen du har laga!!Ha ei strålende helg!!!Klem Anne

@afjo72 sa...

Flotte bilder, flink mann :o)
God helg! Pssst - vis frem kjolen da...

Nooria sa...

Jeg skal vise kjolen ja ;-). Den mangler siste finish og modell til å ha inni (den er ikke Noorias størrelse). Vær tålmodig kjære bloggvenner! :-).

Nina i Paradiset sa...

Kjekt at mannen indirekte er med å blogger da! :)
Vi har nok litt mildere vintre her enn i Akershus! Hos meg er det sone 2, mens hos deg er det vel 4, tenker jeg. (vet av hagegale fra området) Og våren er ikke spesielt tidlig i år, men lite nedbør har vi hatt da. Pleier å ha mer regn og sludd....

Klem!