torsdag 26. mars 2009

I forkant av en av vårens store loppishelger

Foto: Nooria

Førstkommende helg er visstnok en av vårens tre STORE loppishelger. En venninne og jeg har sørget for nesten helt barnefri (minstemann må jeg ha med) og reservert den største bilen, så lørdag morgen er vi på veien før de fleste har stått opp. Gjett om jeg gleder meg!
Dette er en av de tingene som er så spennende med våren :-).
Før det skal jeg feire en annen venninne med jentekveld i lysthuset hennes. I kveld skal jeg huske kamera, slik at dere kan få se det vidunderlige stedet.
I mellomtiden, ønsker jeg deg en nydelig vårdag (ja jeg vet at vi har masse snø på østlandet ;-)!

4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Åhh så gøy :))
Håper du finner masse fint og viser det frem til oss :)

Klem,Kari

Hverdagen vår sa...

Artig, nå er jeg spent på hva du får tak i etter helgen.
gleder meg til å se bilder fra jentekveld i lysthus:)

Kos dere!

klem, Eli

Jannicke sa...

Kos deg,
både på loppis og fest!
Klem.

Akkurat passe Frø sa...

Hei-heisan!
Kjolen i forrige innlegg var så flott! Eg må berre spørre: deler du litt informasjon om kvar du finn fine mønster og stoff?! Eller gjer du "som alle andre" og handlar på Soff og Stil?

Kos deg med både fest og loppejakt!