mandag 27. september 2010

Hagen i slutten av september


I går hadde vi en deilig søndag med tur til lekeplassen og varm te i termosen. Ungene elsker sånne søndager og det gjør vi voksne og.

Da vi kom hjem benyttet Nooriamannen anledningen til å forotgrafere hagen slik den ser ut i september.

Mens Nooriajenta og jeg puslet litt. Mine vakre selvsådde cosmos er enda frodige og flotte.

Jeg har enda noen planter som skal over fra krukker og ned i jorda, men i går fikk vi satt ned en del.

Villvinen er så utrolig vakker når den rødmer i sine høstlige nyanser... og så er jeg glad for høstastersen som er frisk og frodig akkurat nå på tampen av hagesesongen.
Vi blogges!

4 kommentarer:

mimmi-leone sa...

Nydelige bilder, og høsten er en vakker årstider med sine flotte farger.

Ønsker deg en fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Anne (Moseplassen) sa...

Høstasters ja, det er jo genialt. De trosser jo gjerne frosten og blomstrer videre. Nydelig den cosmosen din forresten. Herlig farge :)

Mammadamen sa...

Å, så deilig med en hage som er slik om høsten. Du er flink! Jeg likte forresten veldig godt bilde nummer to:-)

Klem og god helg fra Mammadamen, som gjerne møtes en dag:-)

Lisemoren sa...

Ja her var det fint. En vakker hage dere har. Så deilig med slike fredelige syssler en søndag.

Hilsen Lisemoren