torsdag 23. juni 2011

En liten lykkeopplevelse


I går hadde jeg en liten lykkeopplevelse. En materialistisk en, men likevel en liten lykkeopplevelse :-). Jeg har lenge vært på utkikk etter en fin kurvsofa til vår nye ute"stue" på verandaen, uten å finne den perfekte. Jeg har hele tiden siklet på Home & Cottage sin men tenkt at vi ikke kan ha den ettersom det står på lappen at den er laget av natur fletting. Vi må ha en i kunstflett ettersom den skal tåle å stå ute (Blant annet fordi Nooriamannen er litt lei av alle de gamle tingene (mye loppisfunn) som står og forfaller ;-). Jeg fikk ikke mindre lyst på den da jeg så forleden at den var satt ned betydelig i pris. I går var jeg innom Home & Cottage bare for en titt, og da nevnte jeg for en av de som jobbet der at jeg fryktelig gjerne skulle hatt akkurat en slik men i kunstflett. "Men det er den jo" sier hun da. Jeg trodde nesten ikke på henne, både fordi det var for godt til å være sant og fordi det stod naturfletting på lappen. Vel, jeg lot meg overbevise og nå er sofaen på vei hjem til oss. Jippi!!

Ha en fin St.hans alle blogglesere! Selv skal vi feire på stranden med hele nabolaget. Det blir kos!

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så utrolig flott sofabenk! Nydelig med slik kurvfletting. :) God st.hans. Vi skal snart til hytta.

Cecilie's hverdagslykke sa...

Så kjekt da! Den var jo utrolig flott :) Kjempelekker blogg du hadde, legger deg til i leselista mi for deg vil jeg gjerne følge videre! ;) Ønsker deg en nydelig kveld! Klem fra Cecilie

Anonym sa...

Kjempefin sofa...blir så fin til utestua dokkers..
Klem

Laila sa...

Så kjempefin sofa, ha en fin St.Hans,
klem Laila

Anonym sa...

Godt at du spurte Nooria!
Det er virkelig lykke det når man endelig finner det man har lett etter lenge!
Utrolig flott kurvsofa!! Og til og med nedsatt i pris..
Dette blir nok lekkert i utestuen..
Ha en fin helg!
klem fra Laila

Elfrid sa...

Åh, så flott sofa , perfekt til kosestunder i utestua :) Så fint at den var nedsatt tilogmed!