onsdag 15. juni 2011

På en benk under lønnetreet


Jeg tilbringer mye tid i hagen og en del av den tiden sitter jeg på en benk under lønnetreet mitt. Lønnetreet er lite og benken vil jeg etter hvert bytte ut med en som har mer sjarm, men det er et deilig sted. Resten av familien har også oppdaget det, og mens ungene gjerne kryper opp på fanget mitt når jeg sitter der, kan Nooriamannen finne på å lage to kopper kaffe og slå seg ned sammen med meg.


Jeg har googlet litt for å finne alternativer til den kjedelige benken jeg har under lønnetreet mitt, og her er noe av det jeg fant (en av benkene er som dere ser fra Fru K på Skogland).



Jeg kunne nok godt tenkt meg en grønn.
Det gjenstår og se hva slags benk som havner der etter hvert, men foreløpig sitter jeg helt greit på den jeg har :). Ha en fortsatt fin uke!

2 kommentarer:

Jansson bygger hus sa...

Så deilig med et slikt fristed i hagen, og hva er vel koseligere enn barn som vil sitte i fanget eller en mann med to kaffekopper! Hørtes ut som et perfekt sted å tilbringe dagen spør du meg :) Skulle ønske jeg også hadde et lønnetre med benk under :)

Ha det godt! Hilsen Elin

Magdalena sa...

sjarmerende og nostalgisk! flotte benker, den typen nest nederst fikk eg til bursdagen min..
klem og fin sommer! M;o)