torsdag 19. juli 2012

Lite visste jeg at det er her Paradis på jord er



Nå har jeg endelig fått ny kabel for å laste ned bilder, og jeg kan gi en liten stemningsrapport fra Provence i form av bilder.


Dette er første gangen for meg men definitivt ikke den siste!


Jeg har jo hørt folk snakke med begeistring om Provence, og det blir fort en klisje, men her er paradis på jord for meg!


Uansett hvor jeg vender blikket, er det noe vakkert å se på.


Jeg opplever også at franskmennene har klart å holde på det autentiske selv om regionen er en magnet på turister.


Både barna og vi voksne nyter.


Vi har til og med blinket ut noen bruktmarkeder som vi skal teste ut. ;-)


Ønsker deg en deilig sommerdag, uansett hvor i verden du er!


2 kommentarer:

AstridVU sa...

Åååå det ser virkelig helt fantastisk ut - og DERE ser helt fantastiske ut i Provance-settingen NYT videre, dere fine!

Nooria sa...

Tusen takk AstridVU! Du ER helt fantastisk!