torsdag 22. juli 2010

Nymalt


Jeg har tidligere fortalt at jeg har malt i soveromsetasjen, og her er noen glimt av hvordan det ser ut nå. Veggene og taket med panel var helt umalt. Veggen fordi den var ny og taket fordi vi ikke har fått tatt det før. De andre veggene var malt i kaffelatte da vi kjøpte huset. Alt er nå egghvitt, min favoritt hvitnyanse.


Det andre store prosjektet denne sommeren er å skru opp hyller alle steder hvor det er mulig. Her er to av de vi er ferdige med. De er i trappeoppgangen, og taket på bildet er også nymalt.


Den som er mest fornøyd her i huset, i tillegg til meg er nok min eldste sønn som har fått seg nytt rom med to hengestoler. Vi valgte å gi han to fordi han er så sosial at han sjelden er noe sted alene :-)). Det gjenstår enda en hel før rommet er ferdig innredet. Jeg skal bl.a male et ca 100 år gammelt skap som vi kjøpte i Telemark i helgen. I tillegg skal jeg skaffe en tallerkenhylle som han skal ha til bokhylle. Interiørdetaljene i rommet skal være i fargen drivved.


Ha en fin julidag!

6 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei :))

Gus så nydelig bildet av den jenta på headeren din!!!

En slik hengestol har jeg oxså...har ikke fått hengt den opp ennå...får håpe den er god å sitte å kose sej oppi ♥

Ha en fin dag videre :))

Anonym sa...

Hei hei!
Så flott det har blitt. Deilig å se resultatene når en har stått på litt ekstra. Den hengestolen var stilig da. Passer godt på et gutterom.
Jeg har fått mail fra dere så nå følger jeg spent med:)
Kos deg masse i ferien:)

Min stil sa...

Så flott det ble. Koselig med slike hengestoler.
:) Susanne

Jannicke sa...

så rent, lyst og fint!
Stilig hengekøye, skjønner godt sønnen er fornøyd!
Når du maler møbler - hvilken type maling bruker du og hvilken glansgrad??
Klem J.

Nooria sa...

Jannicke: Jeg bruker stort sett egghvit og silkematt på vegger og halvblank på lister.

Anette {foreldremanualen} sa...

Så utrolig lekkert! :-D

Håper dere har hatt en fin sommer. :-)