lørdag 28. august 2010

Fortsatt sensommer

Foto: Nooria

I går var det en vidunderlig vakker kveld om man bare så ekstra godt etter. Visst er høsten her snart, men enda nyter vi sensommerens siste dager og kvelder.

Foto: Nooria

Jeg har vært i utlandet denne uken og kom hjem i går. Både Nooriamannen og jeg syntes det var deilig å lande uken med en rolig kveld i vår egen oase.

 Foto: Nooriamannen

 Det var stjerneklart og månen var enda stor og rundt. Vi hjalp til med våre egne lykter også :-).

Foto: Nooriamannen

På sånne kvelder blir Nooriamannen inspirert, og i går eksperimenterte han litt med kamera og dertilhørende utstyr. Her er huset vårt tatt med vidvinkellinse...


og litt ekstra belysning på siste bildet.

Det er deilig med helg, og nå skal vi fortsette å nyte. Jeg har endelig tatt skapet jeg malte i sommer opp fra garasjen. Nå er det vasket innvendig og skal bæres opp på storebrors rom. Mon tro om skapet og rommet kler hverandre?

Vi blogges!

4 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Så fine stemningsbilder!
Godt du minner oss på at mørke sensommerkvelder også har sin sjarm :)

Landcharm sa...

Dette så hyggelig ut!
Takk for sist forresten. Høsten gjør at vi må trekke inn, men der kan vi tenne lysene og peisen, og det skal bli deilig det også.

Hulda sa...

Vakker stemning ute med levende lys. Så fint. Du er flink bak kamera, ja, både du og mannen.

Guttemamma sa...

Hei du!!
Mailet deg på privat adressen din,fikk bare feilmeld på den du oppga. Ellers er min altså
guttemamma3@gmail.com
klem