lørdag 13. mars 2010

En brud står foran sin brudgom i en unik og personlig brudekjole, med hemmeligheter bare hun vet om


I dag er en stor dag for et par som har funnet kjærligheten. 
De feirer den med å si ja til hverandre i København. 

Brudens kjole er unik og personlig. 

Den forteller hennes historie og livsfilosofi... på en diskret måte.


Kjolen er signert Matoaka og Othilie
Tone og jeg gleder oss med henne... og over at vi fikk den ære å lage kjolen.
Gratulerer med dagen!
A bride is wearing this unik bridal gown to day. It is designed by me, Othilie and Matoaka.  
Foto: Nooriamannen

14 kommentarer:

Therese sa...

Så fin den var, også så flotte detaljer. Jeg likte veldig godt teksten på ryggen :)

Gratulerer til brudeparet. Håper dagen blir like fortryllende som det ligger ann til å bli med denne kjolen på...

Elfrid sa...

Så enkel i sin skjønnhet..


Gratulerer til dere også :)

Randi sa...

Heia på du !!
WOW WOW,for ein super søt,nydelg kjole...sukk!! Ja men eg kunne godt tenkt meg å kjøpe ein sånn ein,ja ein kan no vel gå i ein sånn kjole sjølv om ein alt er godt gift?;))
Ivertfall ein kopi? Denne var knall fin !!! Å så flink dokker er,det skal dokke ha!!!Å gratulerer til brudeparet!
Høyrest da!
Ha ei fin helg!
Kos deg!
Klem frå meg,Randi

Jannicke sa...

Fantastisk nydelig og unik!!

Likte den virkelig godt :o)

Klem J.

Emmas Verden sa...

nydelig og helt unik :)
så flinke dere er!!
ha ei fin helg ;)
klem Anne♥♥♥

Mammadamen sa...

Jeg har ventet spent på å se denne kjolen siden du fortalte om den, Nooria. Nydelig er den! Så fint å bære med seg slike jeg antar kjærlighetshemmligheter på bryllupskjolen;) Ønsker deg en strålende helg!

Akkurat passe Frø sa...

Nydelig!

KKvinneblogger sa...

Ååå, den var skjønn og personlig :) Gratulerer til den heldige og lykkelige brud!

Tone sa...

Fint innlegg! Og så er jeg ikke lite stolt over dette prosjektet....

Anonym sa...

Så fin kjole:) Gratulerer til dere to som har designet og sydd den:))

Mor til en av de!

LilleLeo sa...

Nydelig, sart og deilig. <3

Nooria sa...

Tusen tusen takk alle sammen! Kjempekoselig at dere liker kjolen vår!! Som Tone skriver, er vi veldig stolt over denne, og da er det koselig at andre liker den og :-).

kardemomme sa...

For en skjønn brudekjole! Detaljen på ryggen var utrolig flott! Dagen må jo bare bli flott med en sånn kjole :))Gøy med noe som skiller seg litt ut fra det typiske synes jeg. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Kardemomme :))

duBedåre sa...

Så utrolig nydelig! Enkel, delikat og spennende på en gang. For en heldig brud! Og for en flink designer og syerske!