torsdag 25. desember 2008

God Jul!

Foto: Nooriamannen
Nå har vi vasket gølvet og vi har børi ved (eller tre hvertfall)... ja vi har feiret julaften og er godt i gang med jula. Jeg vil nå benytte anledningen til å ønske alle dere som leser bloggen min god jul. Jeg kan røpe at jeg ble ferdig å sy julestrømper til barna, kjole til meg og lillemor og vi ble ferdige med å male og tapetsere skapet. Skapet har dog ikke kommet inn i huset enda, men hvem vet... kanskje kommer det inn i dag... eller i morgen...
Bildene ble tatt på lille julaften i fjor. Jeg vil senere komme tilbake med bilder som viser julestemningen i år... og da fortrinnsvis stemningen inne.


Foto: Nooriamannen

1 kommentar:

silje-sin sa...

For noen fantastiske bilder! Håper dere har hatt noen fine julegaver! Du spurte om boksen jeg fikk til jul, kan tenke meg at den er kjøpt i en lokal interiørbutikk. Men den er ihvertfall fra House Doctor! Nydelige farger. Ønsker deg en fortsatt fn romjul! klem fra silje.