lørdag 20. februar 2010

Hagebilder og kreative sysler på en vinterdag

I dag snør det tett hos oss, og om jeg ser ut vinduet er det vinter. Jeg ser derfor heller i fotoalbumet med hagebilder fra i fjor ;-). Jeg er spent på om klatrerosene som jeg plantet i sommer klarer seg, til tross for alle kuldegradene i vinter. Jeg er også spent på om jeg får blomster på Japankirsebærtreet som jeg plantet for to år siden... og mon tro om mine nye stokkroser blir fine langs stakittgjerdet som Nooriamannen satte opp i sommer. Sistnevnte må jeg forresten male så snart været tillater det.

I dag har vi alle surret rundt her hjemme og hatt en veldig avslappende dag. Innimellom har jeg heklet. På collagen over kan du se det som skal bli en lilla veske. Jeg har også begynt på en barnekjole i akkurat de grønnblåe nyansene som jeg elsker.

Nooriamannen har drevet med det han liker aller best. Jeg er fornøyd når det resulterer i bilder av mine ting. Nedenfor ser du resultatet ;-).

Fortsatt god helg!

Foto: Nooriammannen (Bilder fra hagen: Nooria. Japankirsebærtre: Lånt)

5 kommentarer:

josimo sa...

Så utrolig vakre ting du lager,jeg kommer tilbake med lommeboka.

Kos deg i kvelden

micano sa...

Takk for kommentar inne på bloggen min! :) Så fine ting du lager! De kjolene var såå nydelige!! :) fatter ikke at du får det til!

Anne sa...

Så nydelige ting du lager! :) Klarte du å komme deg bort fra tv-skjermen i går eller ble det OL-titting til langt på natt? ;) Du må vertfall ha en fin helg videre :)

Klem Anne

Mammadamen sa...

Takk for hyggelig hilsen. Jeg leste innlegget om Nooriamannens overraskelse for litt siden, og ble veldig imponert over en slik kreativitet. Nå blir det Paris-tur på oss:-)

Takk for fine tanker om vår.

Ellens hobby sa...

Så masse flott du lager...må kikke mer her inne ser jeg.