onsdag 14. april 2010

Jeg spanderer kake


Jeg spanderer kake på alle mine blogglesere, i håp om at dere er litt tålmodige med meg. Jeg er veldig travelt opptatt med å nyte våren. Jeg lever intenst, så intenst at jeg den siste uken ikke har hatt futt igjen til å blogge.
Jeg har masse spennende prosjekter på gang. En av dem er en ny blogg. Den får du høre mer om senere. I tillegg jobber Tone og jeg med nye brudekjoleprosjekter, i tillegg til kjoleprosjekter jeg har alene.


Og så er det hagen da. Det spirer og gror både ute og inne i minidrivhusene mine. Jeg har så mange drømmer og planer for hagen i år. Samtidig er det spennende å følge med på hva det blir av alle prosjektene fra i fjor. Hvordan går det med de rosa stokkrosene jeg satte ned langs gjerdet, har mine historiske roser klart vinteren, blir det blomst på pionene, hva med akeleiene jeg satte ned som spede stiklinger i fjor. Åh, jeg får nesten ikke sove av spenning!
Nyter du også våren? Stopper du opp for å titte på krokusene?

7 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Så flotte muffins!!

Ha en strålende dag!

Klem
Anette:)

Mammadamen sa...

Takk for hyggelig møte tidligere i dag:-) Håper vi sees igjen snart!

Jeg gleder meg til å følge ditt neste bloggprosjekt. Du er perfekt som bloggredaktør!

Klem Mammadamen:-)

Ingvild B sa...

Nydelige!

Jannicke sa...

Takk for muffins ;o)

Klart vi har tålmodighet, kjære deg :o)
Spennende med ny blogg...

Ja, det er en deilig tid - koser meg i hagen jeg også :o)

Klem J.

Alven sa...

Nam :-) Takk for deilig kake :-) så hvertfall veldig fristende ut :-) Lekkert i de koppene :-)

Ha en fortsatt fin uke :-)

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

*mums*
Våren er til for å nytes den også:-)
Ha en fortsatt fin uke!

Nooria sa...

Takk for koselige kommentarer... og for at dere er tålmodige :-).