fredag 16. april 2010

Nå er det endelig


Nå er det endelig vår som vi har lengtet etter så lenge, og jeg er 100% tilstede... i våren og livet. Hver dag tar jeg med meg kaffekoppen ut for å se på det som spirer, høre på fuglesangen og puste inn den deilige årstiden vi er inne i.

I dag skal jeg jobbe med inpsirerende feel good prosjekter. Jeg har lagt bak meg en krevende uke, og jeg startet med en jobbreise allerede søndag ettermiddag. Heldigvis var jeg hjemme igjen før luftrommet ble stengt. Jeg tenker på de som blir forhindret fra å komme seg hjem, eller ute på spennende reisemål. Samtidig er jeg selv fornøyd med å bare være.

God helg!


Foto av dansende jenter: Nooriamannen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker våren selv:-)
Kos deg i helgen,
klem Hege.

Guttemamma sa...

Hei du!!
I dag blåste vinden så surt at det føltes som det er leeenge til jeg kan gå barbent i gresset...men vet jo at det er vår!!
KJolen/tunikaen er av merket Jo Lou (svensk), jeg har ikke hørt om det før.
Anette:-)