tirsdag 4. mai 2010

Mine uteplasser


Foto: Nooria
NIB (Norske Interiørbloggere) har utfordret bloggere til å vise frem uteplassen sin. Jeg har flere uteplasser som jeg er veldig glad i, og jeg klarer ikke å velge ut en.

Dette er et av stedene hvor jeg setter meg ned med en kopp kaffe mens barna leker i hagen, eller hvor jeg hører på fuglesangen og bare er til.



Foto: Nooria
I fjor lagde jeg meg en vidunderlig utestue i et hjørne på verandaen. Denne har hele familien blitt veldig glad i. Her har vi teselskap med ungene, lesestund før de skal legges, avslappende kvelder for Nooriamannen og meg... og jeg inviterer venninnene på jentekvelder her.




Foto: Nooriamannen

Min drømmehage består av mange uterom. Det må jo være hele poenget med en hage, at den gir rom for nytelse, ro, kos, stemning, livslyst... ja mange små lommer av lykke.

Ønsker deg en deilig mai uke. Her i området skal det visst bli stadig varmere frem mot helgen. Jeg gleder meg!

NIB has challenged norwegian bloggers to show our patio. The pictures show two of our patios. Here we enjoy life :-).

6 kommentarer:

Jatte sa...

Koselig uteplass♥

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Veldig flott uteplass :) Kjempefin blogg :) la meg til som følger eg :) Godklem til deg og eit stort ønske om ein flott mai :)

Herman Grans ♥ sa...

Heldiggris! Tenk å ha MANGE uteplasser :D *drømme*
Kjempefin sommerfugl-lavendel! :)

MissMette sa...

Koselig uteplasser ♥
Ønsker deg masse lykke til,
og ha en fortsatt fin uke...

Klem fra Mette

Bluggi buggi blogg sa...

SÅ herlig uteplass du hedd. Lykke til i konkurransen :)
Velkommen til give away hos meg.
Trude :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Når jeg ser slike bilder angrer jeg på at vi ikke lagde utbygg over terrasse når vi bygde på. Ikke i mine tanker da. Pokker!

Flotte bilder hos deg! Takk for titten. :)

Vibeke :)