torsdag 1. januar 2009

En ny vår!


Foto: Nooriamannen
Så har vi bikket over nyåret og vi ser alle frem mot en ny vår :-). Selv gleder jeg meg veldig til det begynner å spire i hagen og hageloppene begynner å hoppe rundt i blodet... ja og for ikke å snakke om vårens loppemarkeder ;).
Foto: Nooriamannen
I fjor på denne tiden hadde jeg det ikke så bra. Jeg var ulidelig kvalm, og klarte knapt å glede meg over det som skulle komme. Det skulle imidlertid vise seg å bli en skjønn sommer med masse gode opplevelser.
Foto: Nooriamannen

Bildene vekker gode minner fra sommerens vakre eventyr...

Foto: Nooriamannen

Kanskje blir denne våren og sommeren bedre for deg enn du forventer…

Foto: Nooria

1 kommentar:

Akkurat passe Frø sa...

Hei! Eg fant den skjønne bloggen din inne i butikken til Mali-mo. Du hadde så masse fine bilder med nydelige fargar og motiv!
Håpar at det er greit at eg følger med på dine oppdaterinar...