tirsdag 30. desember 2008

Godt nytt år!

Vi går snart inn i årets siste dag, og det er naturlig å både se tilbake på året som har gått, og å se fremover mot det nye året.

Foto: Nooriamannen
For meg har 2008 vært et spesielt år, og viktigst av alt har familien min blitt komplett, ved at lillebror gjorde sitt strålende inntog i august.



Foto: Nooriamannen
Jeg vil ønske deg som leser bloggen min et godt nytt år. Måtte det neste året bringe deg vakre og

Foto: Nooriamannen
gode opplevelser...

Foto: Nooriamannen

Kanskje trenger du å gjøre et sprang...


Foto: Nooriamannen
eller kanskje skal du ta et dypdykk...


Foto: Nooria
og evt. en opprydding...


Foto: Nooriamannen
Det viktigste er at vi finner kursen... og spiller hovedrollen i eget liv.

Foto: Nooria
Selv føler jeg vel at jeg skal holde sånn nogenlunde stø kurs fremover.
Jeg vil gi deg et ord på veien (og minne meg selv): Bevar ditt hjerte fremfor alt du bevarer, for livet utgår fra det.
Godt nytt år!

6 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År :)

Klem,Kari

mali-mo sa...

For noen vakre bilder, og for et fint innlegg! Nydelig liten gutt øverst her!!!

Kjoler ja...det har vært meningen å åpne en liten bloggbutikk med overskuddsproduksjon til salgs her inne. Men det har rett og slett ikke vært noe overskudd å selge på en stund ;)

Studier, jobb, og det å ha en 2 åring i hus samtidig som vi renoverer...ja, sånn er det. Men kjolene er rett rundt hjørnet!


Ønsker deg et godt nyttår på forhånd jeg ;)

Klem fra meg!

silje-sin sa...

Så NYDELIGE bilder:) En komplett, perfekt familie:) Ønsker dere alle et riktig godt nytt år! klem fra silje.

Metteflette sa...

Godt nytt år! Klem fra Mette

Unknown sa...

Kjære Nooria,

jeg er så imponert...

Klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Vakre bilder! :-D Et riktig godt nytt år til deg også!