tirsdag 30. desember 2008

Godt nytt år!

Vi går snart inn i årets siste dag, og det er naturlig å både se tilbake på året som har gått, og å se fremover mot det nye året.

Foto: Nooriamannen
For meg har 2008 vært et spesielt år, og viktigst av alt har familien min blitt komplett, ved at lillebror gjorde sitt strålende inntog i august.



Foto: Nooriamannen
Jeg vil ønske deg som leser bloggen min et godt nytt år. Måtte det neste året bringe deg vakre og

Foto: Nooriamannen
gode opplevelser...

Foto: Nooriamannen

Kanskje trenger du å gjøre et sprang...


Foto: Nooriamannen
eller kanskje skal du ta et dypdykk...


Foto: Nooria
og evt. en opprydding...


Foto: Nooriamannen
Det viktigste er at vi finner kursen... og spiller hovedrollen i eget liv.

Foto: Nooria
Selv føler jeg vel at jeg skal holde sånn nogenlunde stø kurs fremover.
Jeg vil gi deg et ord på veien (og minne meg selv): Bevar ditt hjerte fremfor alt du bevarer, for livet utgår fra det.
Godt nytt år!

6 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År :)

Klem,Kari

mali-mo sa...

For noen vakre bilder, og for et fint innlegg! Nydelig liten gutt øverst her!!!

Kjoler ja...det har vært meningen å åpne en liten bloggbutikk med overskuddsproduksjon til salgs her inne. Men det har rett og slett ikke vært noe overskudd å selge på en stund ;)

Studier, jobb, og det å ha en 2 åring i hus samtidig som vi renoverer...ja, sånn er det. Men kjolene er rett rundt hjørnet!


Ønsker deg et godt nyttår på forhånd jeg ;)

Klem fra meg!

silje-sin sa...

Så NYDELIGE bilder:) En komplett, perfekt familie:) Ønsker dere alle et riktig godt nytt år! klem fra silje.

Metteflette sa...

Godt nytt år! Klem fra Mette

Nanni sa...

Kjære Nooria,

jeg er så imponert...

Klem

Anette sa...

Vakre bilder! :-D Et riktig godt nytt år til deg også!