lørdag 18. april 2009

Loppisfunn for 30 kroner

Foto: Nooria
For 30 kroner fikk jeg med meg loppisfunnene på bildet over :-). Ikke det beste loppemarkedet jeg har vært på, men noe fikk jeg da for mine tre mynter. Hyllen skal jeg male og ha under tak på terassen. Jeg forsøker å lage en koselig krok der ute nå i sommer. Ideelt sett skulle jeg hatt en daybed i smijern under hyllen. Vi får se!
Gullspeilet skal jenta mi ha på rommet sitt, og terracotta- og sinkkrukker får jeg aldri for mye av nå som jeg sår, prikler og tar avleggere.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Toppers!
Jeg har selv handlet for en billig penge i dag, kjempegøy! Og veldig tilpasset min lommebok etter Københavnturen... ;o)

Hulda sa...

Du var jo heldig! Slike ting har man alltid bruk for. Et lite tips: jeg fant et sånt speil på et loppemarked en gang. I fjor malte jeg det hvitt, og hang det over ei hylle på terrassen. Ble så fint, med blomstene som speila seg i der. :)

Emmas Verden sa...

Fine ting du har funnet :) Loppis er gøy og ikke minst spennende!!Gleder meg til å se hvordan det blir på verandaen din :)Ha ei fortsatt fin helg!!Klem Anne***

Unknown sa...

Å du milde ~ for noen salige barneutfordringer... det nytter ikke ta bilde av det der og håpe legen kan sjekke innom i løpet av natten... ;o)
Jeg håper du får sove endel... Jeg er mer der nå, at jeg venter på at store barn skal komme hjem om natten. Hver fase har sin...sjarm? ;o)
Takk for bloggoppmuntrende ord! Jeg finner stadig ut noe nytt og koser meg veldig med dette bloggelivet ~ og fryder meg over å kose meg med livet generelt..
Nattaklem fra meg, som gleder meg til å se havet over naboen din sin hekk ;o)

Nina i Paradiset sa...

Ja, det der var ett flott kupp!
Burde vise det til an som står på bruktlåven i Molde! Svindyr!! -og det han selger, er ting folk gir bort gratis!

Jeg elsker også det bildet fra drivhuset (i Vakre Hjem og Interiør). Jeg skal også ha ett slikt.... -en gang! ;)
Akkurat nå blir jeg glad bare jeg får vindu på soverommet!

LIVS LYST sa...

Så gøy! Tipper du får noe fint ut av det!

Hilsen Ljo

Fotballmamma sa...

for en skjønn blogg du har..herlig med hageprosjekter da... legger meg til som følger jeg så jeg kan følge med på prosjektene dine. (:

Unknown sa...

Sjekk innom meg og se hvor stor min minste er blitt... :o)

Klemma

Unknown sa...

Takk for gode ord om snuppeluppa med mor... :o)

Badeland i Askim er jo et stykke, men det gikk fint :o)
Så hjem til deg skal jeg, ja, gleder meg til å se deg, ungene, hus, hage... :)

Vivishagerom sa...

Takk for koselig hilsen på bloggen min. Jeg har en lysblå ridderspore, nesten som sommerblå himmel. Jeg har ikke "småbarn" av den, men vist du husker på det til høsten så kan jeg sende deg frø av den. Send meg en PM med adr. så skal jeg skrive det opp.

Unknown sa...

Kjære venninne i blogg og liv,
det ligger en liten utmerkelse til deg hos meg... :o)
Klem