onsdag 6. oktober 2010

NIB utfordring: Favoritt bruktfunn


NIB har utfordret sine medlemmer denne måneden til å vise frem vårt beste loppefunn. Jeg har mange skjønne skatter som jeg har fått eller kjøpt for en billig penge (ikke alle var skjønne da jeg fant dem ;-), men når jeg skal velge må det bli denne feltsengen som har gitt meg mye glede.

På sommeren fungerer den som sofa i min utestue, og nå om høsten og vinteren flytter den inn i kroken ved siden av pianoet. Jeg har ikke betalt en krone for den og jeg har heller ikke gjort noe med den. Jeg liker grønnfargen og at den er rustikk. Den står i herlig kontrast til de myke gode putene og lammeskinnet. Kosekroken er et favorittsted for familien.
Ha en fin onsdag kveld!

5 kommentarer:

Minka sa...

Utrolig flott den var, og enig med du at fargen var herlig slik den var..

Li/Småtingene sa...

Kjempestilig!!Så heldig du var som fant den! så ut som en herlig kosekrok, altså... :-))

Anonym sa...

Også mormor og morfar har funnet det behagelig å ta en hvil i den, både ute og inne...

Bluggi buggi blogg sa...

Så heldig du var som fikk tak i en sånn seng. De er så fine :)
Lykke til i konkurransen :)
Trude :)

Huldra sa...

Røff! -Og i en herlig farge. :)