søndag 17. oktober 2010

Selve livet på en søndag


Noen ganger er man for opptatt med selve livet til å dokumentere det. Den siste uken har jeg gjort mange ting som har gitt meg mye, og ikke minst krevd meg mye, uten at jeg har fått blogget om noe av det. Jeg har vært ute på reise i profesjonelt øyemed og jeg har laget klær og vesker til Det lille store julemarked. Men i dag har vi bare kost oss. Gode venner, varme på bålet, suppe i gryta og unger som utforsker.


En venn av oss tok et kult bilde av Nooriamannen, og med både fotografens og Nooriamannens velsignelse viser jeg det frem her. Denne karen har jeg vært gift med i ti år om få dager. Han er ikke ett av mine bruktfunn ;-).

1 kommentar:

Anonym sa...

Så herlig Nooria! Bare stoppe opp og ta seg tid til noe sånt en helt vanlig søndag.. Noe man alt for sjelden gjør, i alle fall når barna begynner å bli store.
Flott bilde av Nooria mannen!
Og gratulerer med bryluppsdagen denne uken!!
klem Laila