lørdag 13. desember 2008

Mitt hjerte alltid vanker

Mitt hjerte alltid vanker i Jesu føde rom
Der samles mine tanker som i sin hovedsum
Der er min lengsel hjemme, der har min tro sin skatt
Jeg kan deg aldri glemme velsignet julenatt
Tekst: Hans Adolp Brorson

Jeg er så glad i denne julesalmen, og jeg sang den sammen med en venninne på en adventskveld tidligere i måneden. Bildet viser julekrybben min fra Willow Tree. Den er så nydelig der den står på pianoet vårt og minner om budskapet i sangen. Jeg hadde ønsket meg en julekrybbe i mange år før jeg endelig fant denne.
Foto: Nooriamannen

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det er en nydelig sang, Eller en salme er det vel kanskje.
Koselig blogg du har. Første gang jeg er her.
Ha en flott dag :)

Carpe Diem sa...

Kjempefin julekrybbe du har der:)
HA ein fin 3. søndag i advent.

A home far away sa...

Så fint du har det och kul att hitta en ny fin blogg!

Kram Gunilla i Singapore

Anette {foreldremanualen} sa...

Den var kjempefin! :-D

Unknown sa...

Koselige julebilder, og en fin julekrybbe du har.
Jeg ønsker deg en god uke, og du er velkommen til å besøke min adventskalenderblogg.
Klem...Ellen

Mia, New Room Interior sa...

Den julekrybben ønsker jeg meg og, er utrolig fin! :-) Fin salme og!