søndag 28. desember 2008

Magisk jul

Foto: Nooria

Det er så skjønt å feire jul sammen med mine skjønne små på 5 år, 2 1/2 år og 4 mnd. Jeg synes det er magisk. Mon tro hvordan de opplever det? Bildet over viser julestrømpene jeg sydde til de to største i år. Minstemann skal få neste år. De ga ikke uttrykk for noe spesielt etter å ha fått disse, men jeg håper de kan bli en del av de gode minnene fra deres barndoms jul. På storebrors strømpe har jeg sydd et nydelig bilde av han fra luciafeiringen for to år siden. Strømpen til mellomsøster har to engler på den ene siden og et bilde av henne, fra toårsdagen på den andre.

Foto: Nooria
I år har vi et lite og skjevt men ganske koselig juletre. Vi har satt det i en sinkbalje. Jeg har klippet til en striesekk som fungerer som teppe under treet.

Foto: Nooriamannen

Pyntingen her er enkel og nostalgisk. Av blomster har vi 3 Amaryllis og den søte lille hvite Svibelen på bildet over.

Foto: Nooriamannen
Jeg ønsker dere alle en fortsatt deilig jul. Pass på å lade batteriene før du skal ta fatt på resten av vinteren... og bruk tid sammen med de du er glad i!




3 kommentarer:

Miss.T sa...

Nydelige bilder du viser !! så ut til å være en flott julestemning hjemme hos dere, barna opplever det nok slikt.. de tar med de gode minnene videre på sin reis : )

Anette {foreldremanualen} sa...

Flotte bilder!
Julen får en egen dimensjon når man har unger, ingen tvil om det!

Ønsker deg og dine en fortsatt fin romjul! :-)

mali-mo sa...

Koselig blogg du har! Ser du syr barnekjoler du også ;) Kjekt! Fortsatt god romjul til deg og dine ;)