fredag 12. desember 2008

Idémakeriet

I disse førjulstider har man jo lyst til å lage ett og annet, og da er materialene viktig. Jeg bruker mye ull, gamle noteark og gamle bilder. I år har jeg oppdaget en fantastisk nettbutikk som har masse geniale smågreier jeg kan kombinere med dette til å lage fin ting. Idémakeriet heter den. Du finner den her. Jeg har blant annet kjøpt disse vasene som jeg tenker blir en nydelig venninnegave til jul, i tillegg til at jeg beholder noen selv til å henge i vinduet.
Disse skal jeg bruke både til å dekorere julegaver og til å lage kremmerhus.

I tillegg har jeg kjøpt englevinger i metall som jeg fester på engler jeg lager i ull (noen syr jeg av ullfilt og andre tover jeg), nydelige små sinkengler og en fin blonde. Servicen har for øvrig vært kjempegod!

2 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Idèmakeriet var en flott butikk ja:))))))

Birgitte sa...

idémakeriet var en kjempeflott butikk! Den var ny for meg...:)
Velkommen til NIB fra ei som selv er ganske fersk her!
Ha en fin adventstid!